رزومه
تحصیلات
لیسانس مهندسی مکانیک
1388-1394این مقطع علاوه بر یادگیری مباحث ریاضی و مهندسی مکانیک، تلاش بسیاری برای کاربردی کردن این علوم در حوزه بازی داشتم که با وجود استاد راهنمای عالی یک فناوری نیز در این حوزه ثبت کردم.
لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات
1397-1399با توجه به علاقه ای که از ابتدا به مهندسی کامپیوتر داشتم، هدف اصلی از گذراندن این دوره آشنایی بیشتر با مسیر یادگیری در ارتباط با کار بود که با موفقیت انجام شد.
دوره های جانبی
1388-1399علاوه بر دوران تحصیل مهندسی مکانیک و فناوری اطلاعات، دوره های دیگری نظیر اتوکد، فنون تدریس، طرح تجاری، بازاریابی، شخصیت شناسی، دو ترم از فوق لیسانس مهندسی مکانیک و بسیاری دیگر نیز انجام شدند
سوابق شغلی
توسعه دهندده بازی (C#)
بهمن 96 تا کنون شرکت رسانه تپه های سیاه گچسارانعضویت زیست بوم شرکت های خلاق، همکاری در ساخت بازی به کام مرگ رها شده، ساخت نرم افزار طراحی صنایع دستی آهوگ، همکاری در ساخت تعدادی بازی موبایل، ورود به پارک علم و فناوری استان ک. ب، ثبت دو فناوری جدید در فن بازار ملی
برنامه نویس یونیتی (جاوا اسکریپت)
خرداد 93 تا آذر 95 شرکت رسانه تپه های سیاه گچسارانکار روی بخش های مختلف بازی سرعت ممنوعه، ثبت یک فناوری در فن بازار ملی، کار روی تعدادی پروژه کوچک برای کامپیوتر
برنامه نویس یونیتی (جاوا اسکریپت)
شهریور 91 تا خرداد 93 تیم مستقلکار روی بخش های مختلف بازی سرعت ممنوعه، کار روی تعداد پروژه کوچک برای کامپیوتر
مدلسازی سه بعدی
تیر 88 تا شهریور 91 تیم مستقلکار روی مدل های سه بعدی بازی سرعت ممنوعه، همکاری در ساخت تعدادی بازی کامپیوتر، انیمیشن و دکوراسیون معماری