فردین رستاخیز

تحصیلات

لیسانس مهندسی مکانیک

1388-1394

این مقطع علاوه بر یادگیری مباحث ریاضی و مهندسی مکانیک، تلاش بسیاری برای کاربردی کردن این علوم در حوزه بازی داشتم که با وجود استاد راهنمای عالی یک فناوری نیز در این حوزه ثبت کردم.

لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات

1397-1399

با توجه به علاقه ای که از ابتدا به مهندسی کامپیوتر داشتم، هدف اصلی از گذراندن این دوره آشنایی بیشتر با مسیر یادگیری در ارتباط با کار بود که با موفقیت انجام شد.

دوره های جانبی

1388-1399

علاوه بر دوران تحصیل مهندسی مکانیک و فناوری اطلاعات، دوره های دیگری نظیر اتوکد، فنون تدریس، طرح تجاری، بازاریابی، شخصیت شناسی، دو ترم از فوق لیسانس مهندسی مکانیک و بسیاری دیگر نیز انجام شدند

سوابق شغلی

توسعه دهندده بازی (C#)

بهمن 96 تا کنون شرکت رسانه تپه های سیاه گچساران

عضویت زیست بوم شرکت های خلاق، همکاری در ساخت بازی به کام مرگ رها شده، ساخت نرم افزار طراحی صنایع دستی آهوگ، همکاری در ساخت تعدادی بازی موبایل، ورود به پارک علم و فناوری استان ک. ب، ثبت دو فناوری جدید در فن بازار ملی

برنامه نویس یونیتی (جاوا اسکریپت)

خرداد 93 تا آذر 95 شرکت رسانه تپه های سیاه گچساران

کار روی بخش های مختلف بازی سرعت ممنوعه، ثبت یک فناوری در فن بازار ملی، کار روی تعدادی پروژه کوچک برای کامپیوتر

برنامه نویس یونیتی (جاوا اسکریپت)

شهریور 91 تا خرداد 93 تیم مستقل

کار روی بخش های مختلف بازی سرعت ممنوعه، کار روی تعداد پروژه کوچک برای کامپیوتر

مدلسازی سه بعدی

تیر 88 تا شهریور 91 تیم مستقل

کار روی مدل های سه بعدی بازی سرعت ممنوعه، همکاری در ساخت تعدادی بازی کامپیوتر، انیمیشن و دکوراسیون معماری

مهارت های کمکی

Word / Excel / Powerpoint / Project

فتوشاپ

انگلیسی

3DS Max - Modeling and Rendering

ریاضی

فیزیک

مهارت های برنامه نویسی

Unity 3D / C#

OODesign and Programming

UML

GitHub

Sparx ea

JS / HTML / CSS

C / C++

ASP.Net Core

SQL Server